OZNÁMENIE O MIMORIADNOM ZASADANUTÍ
ÚSTREDNEJ RADY ZV SR A PREDSEDOV KLUBOV
Trenčín 2. augusta 2012
Ústredná rada ZVSR na základe rokovania s advokátskou kanceláriou spresnila ďalší postup pri podaní na Ústavný súd.
Na úhradu nákladov spojených s úkonmi právneho zastupovania zriadila samostatný účet č. 3045681755 / 0200, na ktorý zasielajte Vaše príspevky.
Právne konanie ZVSR vyžaduje individuálnu podporu členov ZVSR ako i nečlenov a sympatizantov k právnemu konaniu na Ústavnom súde prípadne na ES pre ľudské práva zastupovaného ZVSR.
Ďalšie rokovanie s advokátskou kanceláriou bude uskutočnené do konca mesiaca august 2012.
VZOR pre eBanking:
Suma: x EUR
Číslo účtu príjemcu: 3045681755
Kód banky (VUB): 0200
Variabilný symbol: 0
Špecifický symbol: 0
Konštantný symbol: 0
Informácia pre príjemcu: Advokat, meno a priezvisko odosielateľa, mesto
Pri použití POŠTOVÉHO POUKAZU NA ÚČET:
Suma: x EUR
Číslo účtu príjemcu: 3045681755
Kód banky (VUB): 0200
Variabilný symbol: 0
Špecifický symbol: 0
Konštantný symbol: 0
Adresát: Zväz vojakov SR, Hviezdoslavova 16, 911 27 TRENČÍN
Odosielateľ: meno a priezvisko odosielateľa, mesto
Výkonný tajomník ÚR ZVSR
plk. v.v. Jozef KOŠÍK
Prihláška do ZVSR: http://www.zvazvojakov.sk/wp-content/uploads/2012/08/Prihláška-do-ZVSR1.pdf
Mna by zaujimalo v akom stadiu je podanie zaloby na US, UR ZVS, nakolko na to podanie neostavaju dni ale doslova uz len hodiny…?
Pána poslanca Prochádzku sa chcem opýtať, že aký je rozdieľ, ak medzi prejednávané veci vsuenie návrh poslanec, alebo ak výbor, ktorý môže podať vo vzťahu k prejenávaným návrhnutým zákonom iba doplňujúce alebo doplňujúce návrhy, prekročí svoje oprávnenie, pretože urobí to, na čo mu zákon nedáva v tom štádiu oprávenenie. Ak sa dobre pamätám, tak to výbor vo svojom uznesení uviedol ako podmienku !!!
Pán poslanec sa zrejme nepamätá, že rovnako ako poslanec, tak aj vláda a výbory môžu podávať návrhy zákonov , ale nie vtedy, keď sa im zachce, pretože môžu iba to, čo majú dovolené. A o to tu ide !!! Preto navrhujem, aby za dodržanie pravidiel zodpovedali všetci, čo sa zúčastnili aj pripomienkovania, dali pozmeňujúce alebo doplňujúce návrhy. A dobre nech si toto páni pamätajú, lebo Brusel nie je tak ďaleko !!!
A nech si prečíta blog a nech sa vyjadrí aj k holandským dražbám !!!
http://www.postoy.sk/node/3724
Z BLOGU: Cirkev a právo, arcibiskup a Čarnogurského zlatý padák
MOST – HÍD je divadlo, pretože im môže kasa vyschnúť, ak im SMER nič nepovolí alebo sa odvrátia sponzori !!!
No poslanec NR SR za KDH R.Prochádzka ,sa ako bývalý ústavný právník vyjadril k novele zákona
vcelku brilantne.Ani ryba ani rak – no predsa KDH-hák.Poslanci NR SR a v ich radoch nevynínmjúc
právne vzdelaných ľudí – “tu by som trochu zapochyboval či vôbec právu a hlavne “ÚSTAVE SR rozumejú,
si začínajú robiť z ˇÚSTAVY SR” – vrtuľu a z ľudí bláznov,ktorí sa pri pokriku schovajú do kríkov.
No to teda sú na veľmi veľkom omyle.Existuje čl. – 32 Ústavy SR – citujem”
“Občania majú právo postaviť sa na odpor proti každému,kto by odstraňoval demokratický poriadok
základných ľudských práv a slobôd uvedených v tejto ústave,ak činnosť ústavých orgánov a účinné
použitie zákonných prostriedkov sú znemožnené” – koniec citátu.No my sa na využitie tohoto čl.
už chystáme.A nedarujeme,tým ktorí chcú porušovať Ústavu SR ani cent,zato,že nás celé roky len
vzužívali,zneužívali a teraz,bývalým príslušníkom Ozbrojených síl chcú zakrútiť krkom.Asi zabudli,
že my sme bojovníci a oni – len politici,ktorí zapadnú prachom po ďalších voľbách a neštekne po
nich ani pes- nebudú mu stáť za to.MY SA NEVZDÁME – TO VEDZTE!!!A populistické reči Mostu – Híd
nestoja ani za komentár.Pripravujme sa na tvrdý,ale spravodlivý boj s tými,ktorí ohrozujú bezpečnosť
SR tým,že na jej obranu nevyčleňujú finančné prostriedky ani len na 50%,ktoré boli sľubované,pri
vstupe do NATO.Využime všetky zákonné prostriedky a nedajme sa zastrašiť.
Pozdrav všetkým Janko Michrina Košice
Pán poslanec si akosi nevšimol že o čl. IV sa hlasovalo samostatne? A teda schválenie / neschválenie predmetného článku by nemalo dosah na čl. I?
Nedávno som oslovil poslanca NR za KDH R. Procházku s otázkou, z akého dôvodu podporil nevalorizáciu výsluhových dôchodkov, keď v minulosti ako ústavný právnik vystupoval proti prílepkovým zákonom. Na jeho odpoveď nech si spraví názor každý sám: Ďakujem za Vasu otazku. Podporil som novelu predmetneho zakona najma preto, ze v cl. I sa nachadza uprava, ktora bola pre mna prilis dolezita na to, aby som ju nepodporil kvoli nespravnemu postupu vo vztahu k cl. IV.
Navyse, ak ma pamat neklame, tak cl. IV nebol klasickym prilepkom v tom zmysle, ze by bol do zakona narychlo vlozeny pocas rokovania v parlamente.
Ale suhlasim s Vami, ze by taketo veci v pravnom poriadku byt nemali. Prave preto pripravujem navrh upravy, ktory by znemoznil novelizaciu viacerych zakonov jednou novelou, cize vselijake tie clanky IV., ako je aj tento.
Dakujem za pochopenie a zelam vsetko dobre,
Radoslav Prochazka
Už sa to tu riešilo jún a júl, viď nižšie:
juraj:
27.6.2012 o 11:41
Váženy kolegovia,oslovujem vás s realnou ponukou sudnej žaloby pred US. Tak ako som pýsal včera že advokát by sa našiel tak dnes by dal svoj suhlas že zoberie zastupovanie pred US.Týmto Vám ponukam spoluučast na jednaní pred US. Kto mám záujem vstupit do spoločnej žaloby tak nech ma kontaktuje na t.č. 0948103747. Ak nas bude čo najviac tak o to bude budu poplatky pre jednotlivca menšie. Kto bude mat zaujem niečo realne aj robit tak nech mi pošle na moju stránku kopiu občianského preukazu j.juraj@post.sk Termín prípadných zaujemcov sa uzatvara dna 6.7. 2012. Celkova suma za právne zastupovanie bude známa až po zistení kolkých nás bude zastupovat. S pozdravom ostáva juraj janíček a imrich kisel ktorý su prvy dvaja ktorý vstupujeme do tohto sporu. Ten občianský preukaz z obidvoch strán . Dakujem
juraj:
27.6.2012 o 11:48
kolegovia doplnujuca informácia- po17 hodine volat na č. 0907025247 Dakujem juraj janíček
Mohli by ste mi niekto ozrejmiť aktivitu P. Janíčka za našu vec na ktorú niektorí už prispeli. Rád by som prispel aj ja, len neviem o čo ide a na aké č.ú. to mám poslať. Na ZVSR samozrejme prispejem. Ďakujem!
jozef:
15.8.2012 o 14:06
Máš pravdu, ale či si aspoň už prispel alebo urobil sám od seba nejaké kroky ? Okrem toho som rád tejto stránke, ale pozrel som si tú colnícku stránku a tam umiestnený článok len poukazuje na to, že aký chaos je všade, ale pritom vykrikujú, že chcú riešiť stabilizáciu a preto idú siahnúť “systémovo” na výsluhy. Ja sledujem , čo píšu bývalí , súčasní vojaci a zaujímajú ma ich problémy. Tiež viem, že si musíme navzájom pomáhať všetci.
pre robo 13,08
Nechápem k akej téme je tento Tvoj komentár. Admin by to už mohol nejako regulovať.
Máš nejako priveľa nickov a potom už ani nevieš co píšeš či čo? Už som to tu raz spomínal buďme colníci radi, že nás prichýlili vojaci a môžeme sa spolu s nimi podieľať na ďalších krokoch a myslím si ,že takéto komentáre o daniach a tak vôbec vojakov a bývalých colníkov nezaujímajú. Hlavne treba písať Robko k veci už nie si v práci!!!!!!
To len k preoúšťaniu colníkov nad 15 rokov a prijímanie nových s do dočasnej štátnej služby. Ja by som sa rád opýtal, že čo priniesli v následnch kontrolách, colných kontrolách a daňových kontrolách iné, než colníci s klasickým postupom ???!!!
jozef:
15.8.2012 o 12:30
Pamätám sa, že v januári v telke sa vyjadrovali, že to odhalili vďaka zlúčeniu colnej a daňovej správy ! Bola to len reklama, ale kto tam robil, tak vie, že ako je monitorovaný výstup tovaru a aká je spolupráca s daňovákmi ! Potom ide o problematiku, ktorú nám zrejme nepomohla vyšiešiť u niektorých ani vstup do EÚ, keď sa to nenaučili pred vstupom. Ja si pamútám, že tieto problémy a pdobné sme riešili ešte za federálu !!! Nová krv !!!!!!!!!
pre Viktor 12,05
Za všetko hovorí toto
http://www.scsr.estranky.sk/clanky/kniha-navstev/vyjadrite-svoj-nazor.html
Ďakujem, ale konečne som sa dostal k niečomu čo ma potešilo. Samozrejme ako colník v.v.sa pripájam k všetkým aktivitám, ktoré sú prezentované na zachovanie sociálnych istôt výsluhových dôchodcov. Finančný príspevok je samozrejmosťou. Žiaľ v ozbrojenej zložke colníkov nemáme aktívnych ľudí, aby sa takto aktívne zapájali. Nakoľko informovanosť o dianí v našom rezorte (colnici) ohľadom zachovania sociálných istôt je veľmi mizivá, čo je veľmi smutné, preto všetky informácie získavam z tejto web stránky,a následne ich posielam výsluhovým dôchodcom – kolegom za čo ďakujeme!!!
colník v.v.Viktor
Na takéto drísty sa iba pousmejem a pre hlupákov mám odpoveď, ktorá neskutočne zaberá. ” Čo ti bránilo, aby si aj ty robil policajta, vojaka, hasiča či colníka? Mal si sa lepšie učiť a mohol si aj ty teraz poberať výsluhový dôchodok. ” Ani si neviete predstaviť ako sa tváril raz jeden lekár, čo do mňa rýpal, keď som mu to povedal. Od vtedy viacej nerýpe.
Prečítajte si prosím na internetovom portáli SME článok,Výsluhové penzie Smer ešte nemení, ale hlavne diskusiu k tomuto článku,ako jednoducho sa dá postavit ludí proti sebe,až rozum zastáva,aké názory tu niektorí pisálkovia prezentujú.
Práve som prispel.
Vlado 2005
19:23
Zrážková daň (bez nároku na nezdaniteľnú sdumu) s účinnosťou od 1.1.2013 je navrhovaná v novele daň. zákona, ktorý je už v medzirezortnom pripomienkovaní.
To Jonathan – veď ani ja som to nemyslel zle, každý má právo na svoj názor a pochybnosti, sme ľudia..len niektorí sú Gorily..
…..preto som napísal hore, že stačí uverejniť po podaní atď….ale som rád že na to niekto zareagoval. Dnes som prispel a som spokojnejší…..
Luboš,nic nie je oficialne, zatial sa hovori len o 10% odvode. Povodny navrh z MF bolo zdanenie 19% + zdravotne poistenie. Tento navrh vsak bol stiahnuty a momentalne je len tych 10%.
K tomu si ešte prirátaj zdravotné poistenie.
je to naozaj 10%odvod + 19% daň ?
Rad chodim sem na stranku som ale este aktivny vojak.
Zajtra cakam NGS a v civile mam dva plata bodov a spytam a ked bude namietat voci mojmu obleceniu spytam sa ho ci ma nevezme do vystrojaka budem cukricek ako on:)
Leen uvodom rad prispejem osobne z tade utekam ale zasa ja som neprisposobivy vojak ktoreho si vazili len pre technicke vedomosti
PS drzim palec vasmu cielu
jozef:
13.8.2012 o 11:47
Ďakujem pán Jozef. Berte to ako rozhovor, ktorý poukazuje, že netreba hneď brať, ale porozmýšľať nad úsporami a zabráneniu tomu, aby peniaze netiekli zbytočne dole potokom. Určite sa dá nájsť práca colníkom, ako v okolitých krajinách ! Len sa treba poobzerať a hlavne chcieť ! Nie je v poriadku, ak by štát mal viacej DPH vrátiť, než vyberie ! Rada by som sa dozvedela pravdu ? Ale dnes je dôležité, že sme si začali vážiť prácu a obhajovať svoje práva ! Napriek tomu , tam budú zrejme vždy ľudia, čo majú problém zvládnuť základnú prácu. A ešte sám dobre viete, že dovymerať sa dá , ale ťažko sa nájde ten, čo by to aj neskôr zaplatil. Ďakujem vojakom a ostatným, že chcú len spravodlivosť a obhajujú si svoje práva.
BTW vyvesil som pár letákov v bytovke a v okolí s adresou zväzu vojakov a s možnosťou prispieť na zastupovanie advokátskou kanceláriou.